FAQ

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål nedenfor, kan du kontakte her.

Din konto

  • Det er nødvendigt at oprette en konto hos adidas Locker Room for at kunne afgive en ordre på personliggjort holdtøj.


    Sådan kommer du i gang


    • Tryk på Log ind-ikonet i øverste højre hjørne på siden

    • Indtast en e-mailadresse og tryk på Opret 

    • Indtast herefter dine oplysninger

    • Tryk på Send 


    Du får en tilsendt en bekræftelse på den nye konto på e-mail.

  • • Indtast din email-adresse på Log ind-siden og tryk på Log ind

    • Tryk herefter på "Jeg har glemt min adgangskode"

    • Indtast den e-mailadresse, som du har brugt til at registrere din konto 

    • Tryk på Send

  • Vi er dedikeret til at sikre og beskytte dine data. Du kan læse mere om din datasikkerhed hos adidas i vores Privatlivsbekendtgørelse.

Bestilling

  • Du skal oprette en konto for at afgive en ordre. 


        • For at afgive en ordre, skal du søge efter de ønskede produkter, indtaste størrelser og antal 

           og lægge produkterne i kurven. 

        • Når du er færdig med at shoppe, skal du trykke på Kurven i øverste højre hjørne. 

        • Gennemgå din ordre og tryk på Fortsæt

        • Indtast dine ordreoplysninger 

        • Vælg den ønskede forhandler 

        • Send din ordre


    Forhandleren modtager ordren og kan vælge at acceptere eller afvise. Hvis ordren er blevet afvist, vil du modtage en besked fra forhandleren sammen med dine ordreoplysninger. Du skal logge ind på din konto og se status på din ordre under Ordrehistorie. Du kan også kontakte din forhandler via kontaktoplysningerne, der står i toppen af Ordredetaljesiden, hvis du har yderligere spørgsmål. Hvis der er justeringer, skal du genskabe din ordre og sende den igen eller vælge en anden forhandler.


    Hvis forhandleren accepterer ordren, vil du blive kontaktet direkte vedrørende næste step. Din forhandler tager sig af detaljer og kommunikation vedrørende betaling, forsendelse, levering og andre spørgsmål i forbindelse med din ordre. 

  • Du kan vælge en forhandler til at færdiggøre din ordre, når du har lagt alle artikler i kurven. I ordreoversigten kan du indtaste dine holdoplysninger og herefter søge efter en forhandler på 2 nemme måder:

        1.     Søg efter den ønskede forhandlers navn.

        2.     Brug det integrerede kort til at søge efter en forhandler tæt på dig.

  • En adidas forhandler er en butik, der er godkendt til at sælge autentisk adidas merchandise og til at fuldføre ordrer.

Sætgenerator

  • Med Sætgeneratoren kan du sammensætte en pakke med det, dit hold har brug for. Du bliver bedt om at besvare en række spørgsmål og baseret på dine svar, får du op til 5 anbefalinger, der er de bedst egnede til dit hold. Du får også mulighed for at personliggøre tøjet med spillernavne, numre, holdlogo og evt. sponsorlogoer.

  •     • Gå til Sætdetaljesiden og tryk på + ved siden af produktet.

        • Tryk herefter på farvehjulet med teksten "Skift farve".

        • Vælg din nye farve fra mulighederne til højre

        • Tryk "Udført", når du er færdig

        • Du kommer herefter retur til Sætdetaljesiden.

        • Gentag fremgangsmåden for hver produkttype

  • • Gå til Sætdetaljesiden og tryk på + ved siden af produktet.

    • Tryk herefter på ikonet med teksten "Skift model".

    • Vælg din nye model fra mulighederne til højre.

    • Tryk "Udført", når du er færdig.

    • Du kommer herefter retur til Sætdetaljesiden.

    • Gentag fremgangsmåden for hver produkttype, du ønsker at ændre.

  •     • Gå til Sætdetaljesiden og tryk på + ved siden af produktet.

        • Tryk på ikonet "Gør den personlig", hvis det er en mulighed for produktet.

        • Du vil se et felt med plads til spillernavnet. 

           Her vil navnet, som du indtaster, komme til at stå. Gentag for hver mulighed, som f.eks. Spillernavn og Holdnavn.

        • Du kan uploade et hold- og/eller sponsorlogo i et af de accepterede filformater fra 

           din enhed direkte til det ønskede placering på tøjet. 

        • Tryk "Udført", når du er færdig. 

        • Du kommer herefter retur til Sætdetaljesiden.

        • Gentag fremgangsmåden for hver produkttype, du ønsker at gøre personlig. 

  • Når du har sammensat dit sæt, kan du tilføje det til din ordre ved at trykke på "Læg i kurv". Du kan herefter vælge at shoppe mere eller du kan fortsætte videre gennem ordreprocessen.

Gør det personligt

  • Du kan personliggøre dit holdudstyr ved at tilføje spillernavne, numre og/eller sponsorlogoer til produkterne. Vil du gøre tøjet personligt, kan du komme til siden på flere måder, f.eks. via produktdetaljesiden eller via Sætgeneratoren. Der vil være begrænsninger på valg af skrifttype, farve, størrelse og placering af elemen

  •  Ja, der er begrænsning på antallet af karakterer for spillernavn og nummer.


         • 14 for et spillernavn

         • 14 for et holdnavn

         • 2 for spillernummer

         • 3 for spillerinitialer 

  • Ja, du kan tilføje et holdlogo og et sponsorlogo.

  • Billedformaterne: jpg, png og gif accepteres.


    Den maksimale filstørrelse er:  40 MB

  • Når du har valgt en forhandler til at fuldføre din ordre, vil den pågældende forhandler tage sig af godkendelsesprocessen.

  • Du skal kontakte den forhandler, som har administreret ordren. Alle forhandlere har deres egen returpolitik.

Tilbud

  • Et tilbud er et katalog med produkter, der er målrettet et specielt hold. Kataloget er udarbejdet af en forhandler til dit hold.

  • Du kan gennemgå tilbuddet og vælge de produkter, som du er interesseret i at bestille. Du kan specificere størrelser og antal for dit hold, når du lagt de ønskede produkter i kurven. Når din ordre er, som du ønsker, kan du sende den retur til forhandleren.